Najnowsze komentarze

    ZMOT – filozofia Googla na polskie czasy?

    Przez admin 3 lata ago
    Dom  /  Prezentacje  /  ZMOT – filozofia Googla na polskie czasy?

     

    Z

    Zmiana podejmowania decyzji zakupowych u konsumentów dotyczy każdego produktu lub usługi. Google dostrzegł to zjawisko i przebadał konsumentów dowodząc w koncepcji marketingowej gdzie leży zero moment of truth. W erze Internetu, gdzie aktywnie poszukujemy informacji o produktach, zniżkach, kuponach rabatowych poprzez Internet trudno ignorować koncepcję ZMOT. Ważne jest aby ustalić kiedy i gdzie przypada ZMOT dla klientów twojej marki.

    ZOBACZ

    Klient w wyszukiwarce kieruje się logiką pytanie-odpowiedź i wybiera najbardziej wartościowe odpowiedzi na pytania. Zastanów się: „czy i gdzie cię znajdzie?”.

    Kategoria:
      Prezentacje
    ten post podzielali 0 czasy
     100