Najnowsze komentarze

    Charakterystyka reklamy zewnętrznej

    reklama drukowana
    Przez admin 4 lata ago
    Dom  /  Prezentacje  /  Charakterystyka reklamy zewnętrznej

     

    OOtaczają nas różne formaty reklamy zewnętrznej. Od małych do dużych, standardowych i kreatywnych, pionowych lub poziomych, statycznych lub interaktywnych. Różnic jest wiele. Jak odróżnić podstawowe formaty? Dlaczego backlight ma oświetlenie wewnętrzne, a scroll przewijane powierzchnie?

    ZOBACZ
    Bogato ilustrowana prezentacja przykładami pozwoli poznać charakterystykę nośników

    Case Study

    Przeszło 150 bilboardów, prawie 200 paneli reklamowych oraz kilka megabilboardów promuje Polskę w najważniejszych miastach Holandii. Największa kampania outdoorowa w historii Polskiego Ośrodka Informacji Turystycznej w Amsterdamie będzie trwała przez kilka tygodni września oraz października. Kampanią objęto m.in. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Almelo, Groningen oraz Eindhoven.

    źródło linktopoland.com  link

     

     

     

    Kategoria:
      Prezentacje
    ten post podzielali 0 czasy
     1200