Najnowsze komentarze

    Psychologiczne aspekty reklamy drukowanej

    reklama drukowana
    Przez admin 4 lata ago
    Dom  /  Prezentacje  /  Psychologiczne aspekty reklamy drukowanej

     

    O

    Otaczające nośniki reklamy zewnętrznej postrzegamy bez świadomego wysiłku – pozornie jest to proces bierny, pasywny. Jak wpłynąć na percepcję w tradycyjnych plakatach? Można wyróżnić się poprzez elementy wystającej, ruchome i interaktywne formy, akcje specjalne i inne. Kluczem jest wiedza: jak patrzymy na plakat? Istotne są trzy poziomy percepcji informacji na plakatach outdoorowych. Odpowiednie dobrane zdjęcie może wywołać emocje. W wielu sytuacjach człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego, że jego myśli, emocje, zachowania kształtowane są przez odpowiednią stymulację procesów poza uwagą odbiorcy

    ZOBACZ
    Warto poznać te zasady na podstawie bogato ilustrowanych przykładów plakatów reklamy zewnętrznej
    Kategoria:
      Prezentacje
    ten post podzielali 0 czasy
     600