Najnowsze komentarze

    O MNIE

    mediowyekspert
    MISJA Zmieniam perspektywę komunikacji – od biznesowej do zaangażowanej społecznie. Doradzam reklamodawcom aby nie tylko adresowali kampanie do konsumenta, ale do człowieka z różnymi pragnieniami i potrzebami. Projektuje strategie dla „komunikacji przyszłości”. DOŚWIADCZENIE Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. Pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadałam za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours. Jestem pomysłodawcą wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie). Pomysłodawczyni kampanii społecznej „Matki 1 Kwartału 2013”, dzięki której wywalczono ok. 400 mln złotych od Rządu ma dłuższe urlopy rodzicielskie dla ok. 80 tyś rodzin. Posiadam wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z komunikacji i reklamy w Warszawskiej Szkole Reklamy, Podyplomowych Studiach Innowacyjnej Promocji przy Szkole Głównej Handlowej. Na swoim koncie mam ponad 1000 godzin szkoleniowych z różnych dziedzin: planowanie mediów, strategia reklamy, innowacyjna promocja, reklama drukowana e-marketing.

    Wykształcenie

    Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego – Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych oraz studiów podyplomowych „Studia Nowoczesnej Promocji w Szkole Głównej Handlowej”.

    Certyfikat dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu, Kurs Pedagogiczny MENiS; X- XII. 2012

    zobacz certyfikat

    Certyfikat Trenera, Mazowiecka Szkoła Trenerów – Brainstorm; XI.2011 – V.2012
    zobacz certyfikat

    Publikacje

    Książka „Kompetencje transferowalne. Diagnoza, kształtowanie, zarządzanie. red. naukowa Stanisław Konarski, Dariusz Turek. Oficyna Wydawnicza Szkłoa Głowna Handlowa, Warszawa 2010, w tym autorka rozdziału Aneta Siejka, pt.: ”Prognozowanie rozwoju kompetencji transferowalnych na rynku pracy” s. 103- 113.

    „Reklamówka z TV”, Aneta Gałązka, Magazyn 4 biz, marzec 2004, s.28-29.

    „Dziesięć lat z OMD”, Aneta Gałązka, Magazyn przemysłu reklamowego IMPACT, październik 2003, s. 14-15.

    „Aptekarski patent na sukces”, A. Gałązka, Magazyn przemysłu reklamowego IMPACT, listopad 2002, 48-49.

    „Agros-Fortuna i Sonda na drodze do konsolidacji”, Aneta Gałązka, Agro-Przemysł, kwartalnik 1/2003, s. 64-66.

    Slideshare

     

    REFERENCJE


     

    Kontakt

    Wdrożenie kompleksowych rozwiązań z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej dla osób i firm, które zmagają się z pytaniami: jak, gdzie, kiedy, po co i za ile?

    Kompleksowe strategie oraz szkolenia i strategie w zależności od oczekiwań.

    Adres: Warszawa
    Telefon : 502-524-437
    Email : anetasiejka@mediowyekspert.pl