Najnowsze komentarze

    „Efektywne kampanie społeczne –10 skutecznych zasad dla administracji rządowej”

    Przez admin 2 lata agoBrak komentarzy
    Dom  /  Uncategorized  /  „Efektywne kampanie społeczne –10 skutecznych zasad dla administracji rządowej”

    X piętro PKiN, Collegium Civitas, sala 1024, 28 kwietnia (czwartek) godz. 9:30 – 11:30

    ADRES: plac Defilad 1, 00-901 Warszawa

    • Cel warsztatów

      Zaprezentowanie 10 skutecznych zasadsprawdzonych na przykładach kampanii społecznych w administracji rządowej. Nauczymy wykorzystywać innowacyjne zasady w komunikacji społecznej, co zwiększy skuteczność prowadzonych kampanii

    • Program

      1 Skuteczne zasady sprawdzone w kampaniach społecznych

      2 Zarządzanie kompetencjami zespołu projektowego

      3 Jak zaangażować odbiorców?

      4. Efektywne planowanie komunikacji w różnych mediach (własnych, płatnych i pozyskanych)

      5. Słownik mediowego eksperta – co to jest GRP, CPP, Reach i inne pojęcia mediowe

    • Korzyści z uczestnictwa

      – zdobycie wiedzy z zakresu przygotowania i realizacji efektywnych kampanii społeczno-medialnych

      – umiejętność strategicznego planowania komunikacji w różnych mediach (własnych, płatnych i pozyskanych, partnerskich)

      – zrozumienie otaczającego odbiorcę multimedialnego świata aby skutecznie wykorzystywać zmiany zachodzące w komunikacji społecznej.

    0CZAS SZKOLENIA min.

    Aneta Siejka

    Aneta Siejka

    Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. Pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadałam za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours. Pomysłodawca wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie). Inicjatorka kampanii społecznej „Matki 1 Kwartału 2013” Mediowy Ekspert organizacji pozarządowych i administracji publicznej. Trener i wykładowca pięciu uczelni: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

    KONTAKT: anetasiejka@mediowyekspert.pl, tel. 502 524 437

    Izabella Laskowska

    Specjalista do spraw komunikacji społecznej i PR. Doradca w zakresie strategii komunikacji wielu instytucji publicznych i firm. Ekspert w zakresie komunikacji kryzysowej. Od 17 lat zajmuje się kształtowaniem wizerunku i budowaniem reputacji osób i instytucji. Wielokrotnie pełniła funkcję, zarówno rzecznika prasowego, doradcy jak i dyrektora kierującego biurem ds. komunikacji społecznej. Z sukcesem przygotowała i prowadziła wiele ogólnopolskich projektów edukacyjno – informacyjno – promocyjnych. Całościowo zarządzała projektami, w tym odpowiadała za planowanie, przygotowanie i wdrożenie strategii promocji prowadzonych projektów. Od 15 lat trener medialny wielu osób publicznych. Prowadzi szkolenia, warsztaty i indywidualne sesje przygotowujące do skutecznej komunikacji; w tym do wystąpień publicznych, prezentacji i kontaktów z różnego rodzaju mediami. Specjalizuje się w zarządzaniu informacją w sytuacjach kryzysowych. Od maja 2014 Ekspert cywilny NATO w obszarze „Komunikacja w sytuacjach kryzysowych”. Ukończyła Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia Marketing Polityczny i Medialny.

    UWAGA: lista miejsc ograniczona, obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy, lub adres mailowy anetasiejka@mediowyekspert.pl

    ZAPISZ SIĘ PRZEZ FORMULARZ

    w temacie proszę wpisać „rejestracja na szkolenie”

    [contact-form-7 404 "Not Found"]
    Kategoria:
      
    ten post podzielali 0 czasy
     100

    Zostaw odpowiedź

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.