Najnowsze komentarze

    BLOG

    Sprawdź co u mnie słychać
    startup, promocja, reklama, media, e-marketing, marketing internetowy

      Poszukiwanie własnego modelu biznesowego jest marzeniem wielu z nas. Historia start-upów zazwyczaj bywa krótka, gdy nie udaje się w fazie rozwojowej znaleźć obiorców produktu lub e-usługi. Dlatego zaraz po weryfikacji pomysłu na własny biznes, należy opracować sposoby promocji start-upu. W odróżnieniu od firm o ugruntowanej pozycji, które mają budżety na promocję i reklamę przy start-upach pojawia się problem finansowania… Rozwiązaniem mogą być bezpłatne sposoby promocji, które oprócz zaangażowania nie wymagają praktycznie nakładów finansowych.

    Czytaj więcej
    ZMOT, google, planowanie mediów, mediowyekspert, reklama, marketing, sprzedaż, e-marketing, e-biznes

      Zmiana podejmowania decyzji zakupowych u konsumentów dotyczy każdego produktu lub usługi. Google dostrzegł to zjawisko i przebadał konsumentów dowodząc w koncepcji marketingowej gdzie leży zero moment of truth. W erze Internetu, gdzie aktywnie poszukujemy informacji o produktach, zniżkach, kuponach rabatowych poprzez Internet trudno ignorować koncepcję ZMOT. Ważne jest aby ustalić kiedy i gdzie przypada ZMOT dla klientów twojej marki.

    Czytaj więcej
    strategia 6m, marketing, reklama, strategia mediowa, etapy, plan działań, best prictice

      Strategia mediowa wymaga przemyślanej koncepcji działania. Nie może być tworzona ad-hoc, ale wymaga czasu na zgromadzenie niezbędnych danych i interpretacji wniosków. Pomocne przy tym są kluczowe etapy, przez które warto przejść, aby mieć pewność, że nasza strategia będzie unikatowa i zadziała w kampanii reklamowej.

    Czytaj więcej
    psychologiczne aspekty reklamy drukowanej, mediowy ekspert, planowanie mediów, reklama drukowana, darmowa prezentacja

      Otaczające nośniki reklamy zewnętrznej postrzegamy bez świadomego wysiłku – pozornie jest to proces bierny, pasywny. Jak wpłynąć na percepcję w tradycyjnych plakatach? Można wyróżnić się poprzez elementy wystającej, ruchome i interaktywne formy, akcje specjalne i inne. Kluczem jest wiedza: jak patrzymy na plakat? Istotne są trzy poziomy percepcji informacji na plakatach outdoorowych. Odpowiednie dobrane zdjęcie może wywołać emocje. W wielu sytuacjach człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego, że jego myśli, emocje, zachowania kształtowane są

    Czytaj więcej

      Jak projektować plakaty reklamowe? Plakat reklamowy może przykuć uwagę przechodnia albo zostać niezauważonym. Ważny jest pomysł na kreacje ale również samo wykonanie – zgodne z zasadami projektowania plakatów reklamowych. David Bernstein przedstawił 8 zasad jak: prostota, jeden dominujący element, śmiałość, wyraźna i czytelna czcionka, kilka słów, odpowiednia wielkość czcionki, kontrastujące barwy, marka. Andrzej Pągowski autorem plakatu Polskich Nagród Filmowych Orły 2015      

    Czytaj więcej
    charakterystyka reklamy zewnétrznej, reklama drukowana, outdoor, planowanie mediów

      Otaczają nas różne formaty reklamy zewnętrznej. Od małych do dużych, standardowych i kreatywnych, pionowych lub poziomych, statycznych lub interaktywnych. Różnic jest wiele. Jak odróżnić podstawowe formaty? Dlaczego backlight ma oświetlenie wewnętrzne, a scroll przewijane powierzchnie? Case Study      

    Czytaj więcej
    reklama persfazyjna, triki grafików, projektowanie reklamy

      Otaczająca człowieka rzeczywistość rynkowa zawiera bodźce bezpośrednio oddziałujące na system percepcyjny. Doświadczeni graficy stosują prawa organizacji percepcyjnej i złudzeń w spostrzeganiu jak prawo: bliskości, podobieństwa, domykania, wspólnej drogi. Nieświadomi odbiorcy nie dostrzegają trików jak schemat dziecięcości czy implanty seksualne.

    Czytaj więcej