Najnowsze komentarze

    BLOG

    Sprawdź co u mnie słychać
    strategia, marketing, reklama, mediowyekspert, planowanie mediów

      Ewaluacja projektów jest czasochłonnym zadaniem, a wypracowane wnioski nie zawsze są zadowalające. Co zrobić aby efektywnie oceniać złożone projekty marketingowe? Ważna jest skuteczna metoda, która pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań lub wygenerowanie nowych rozwiązań. Rekomenduje technikę Stop / Start/ Continue /Change.

    Czytaj więcej
    psychologiczne aspekty reklamy drukowanej, mediowy ekspert, planowanie mediów, reklama drukowana, darmowa prezentacja

    Przygotowanie zapytania ofertowego na zakup powierzchni reklamowej wymaga stosowania dobrych praktyk, aby celnie określić wiele zapisów m.in.: 1. Przedmiot zamówienia –. ustal główny zakres kampanii reklamowej np. kampania spotowa w telewizji. Warto odkreślić sposób zakupu poprzez domy mediowe czy bezpośrednio od biur reklamy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zakupu – określ media: telewizja, radio, Internet, prasa, reklama zewnętrzna, kino i podział budżetu, aby porównać oferty pomiędzy poszczególnymi mediami. 3.Budżet – podaj maksymalny budżet brutto oraz netto –

    Czytaj więcej
    szkolenie-praca-w-branzy-reklamowej

    Praca w branży reklamowej jest pełna wyzwań i daje możliwości szybkiego rozwoju. Daje możliwości realizowania wielu zadań, zarówno kreatywnych jak i strategicznych. Uczy kompetencji: planowania, kupowania, prezentowania, zarządzania, negocjacji, sprzedaży. Jeden pracownik ma wiele zadań. Codziennie styka się z nadmiarem informacji, presją czasu i wyników, a także stawia czoła dynamicznym zmianom na rynku i wymaganiom klientów. Dlaczego warto pracować w branży reklamowej? Możesz spotkać interesujących ludzi, realizować duże projekty, codziennie spotykać nowe wyzwania, ciągle się

    Czytaj więcej
    startup, promocja, reklama, media, e-marketing, marketing internetowy

      Poszukiwanie własnego modelu biznesowego jest marzeniem wielu z nas. Historia start-upów zazwyczaj bywa krótka, gdy nie udaje się w fazie rozwojowej znaleźć obiorców produktu lub e-usługi. Dlatego zaraz po weryfikacji pomysłu na własny biznes, należy opracować sposoby promocji start-upu. W odróżnieniu od firm o ugruntowanej pozycji, które mają budżety na promocję i reklamę przy start-upach pojawia się problem finansowania… Rozwiązaniem mogą być bezpłatne sposoby promocji, które oprócz zaangażowania nie wymagają praktycznie nakładów finansowych.

    Czytaj więcej
    ZMOT, google, planowanie mediów, mediowyekspert, reklama, marketing, sprzedaż, e-marketing, e-biznes

      Zmiana podejmowania decyzji zakupowych u konsumentów dotyczy każdego produktu lub usługi. Google dostrzegł to zjawisko i przebadał konsumentów dowodząc w koncepcji marketingowej gdzie leży zero moment of truth. W erze Internetu, gdzie aktywnie poszukujemy informacji o produktach, zniżkach, kuponach rabatowych poprzez Internet trudno ignorować koncepcję ZMOT. Ważne jest aby ustalić kiedy i gdzie przypada ZMOT dla klientów twojej marki.

    Czytaj więcej