Najnowsze komentarze

    BLOG

    Sprawdź co u mnie słychać
    00:00 00:00

    Pytania, na które dostaniesz odpowiedzi: Jak sprawić, żeby pieniądze wydane na promocję biznesu wygenerowały maksymalny zwrot z inwestycji? Jak wykorzystać mocną markę osobistą do promocji startupu? Jak wypracować strategię komunikacji z klientami? Jak sprawić, żeby o startupie pisali w gazetach? Jak komunikować się z mediami drukowanymi i cyfrowymi? Jak skutecznie prowadzić networking, żeby wykorzystać zdobyte kontakty? Czym jest Brand Love i jak sprawić, żeby klienci przywiązali się do marki? Dlaczego misja i wizja marki jest

    Czytaj więcej

    Coraz częściej decydujemy się na pracę w charakterze freelancera, a to wymusza na nas wyjątkowe dbanie o promocję siebie. Z pomocą przychodzą nam narzędzia personal brandingu. Posłuchaj wywiadu z dziennikarzem Sebastianem Misiukiem, a dowiedz się jak skutecznie wypromować własną markę w naszym środowisku zawodowym? https://www.meloradio.pl/Programy/MAGAZYN-REPORTEROW/Personal-Branding-budujemy-wlasna-marke

    Czytaj więcej
    strategia, marketing, reklama, mediowyekspert, planowanie mediów

      Ewaluacja projektów jest czasochłonnym zadaniem, a wypracowane wnioski nie zawsze są zadowalające. Co zrobić aby efektywnie oceniać złożone projekty marketingowe? Ważna jest skuteczna metoda, która pozwoli na weryfikację dotychczasowych działań lub wygenerowanie nowych rozwiązań. Rekomenduje technikę Stop / Start/ Continue /Change.

    Czytaj więcej
    psychologiczne aspekty reklamy drukowanej, mediowy ekspert, planowanie mediów, reklama drukowana, darmowa prezentacja

    Przygotowanie zapytania ofertowego na zakup powierzchni reklamowej wymaga stosowania dobrych praktyk, aby celnie określić wiele zapisów m.in.: 1. Przedmiot zamówienia –. ustal główny zakres kampanii reklamowej np. kampania spotowa w telewizji. Warto odkreślić sposób zakupu poprzez domy mediowe czy bezpośrednio od biur reklamy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zakupu – określ media: telewizja, radio, Internet, prasa, reklama zewnętrzna, kino i podział budżetu, aby porównać oferty pomiędzy poszczególnymi mediami. 3.Budżet – podaj maksymalny budżet brutto oraz netto –

    Czytaj więcej
    szkolenie-praca-w-branzy-reklamowej

    Praca w branży reklamowej jest pełna wyzwań i daje możliwości szybkiego rozwoju. Daje możliwości realizowania wielu zadań, zarówno kreatywnych jak i strategicznych. Uczy kompetencji: planowania, kupowania, prezentowania, zarządzania, negocjacji, sprzedaży. Jeden pracownik ma wiele zadań. Codziennie styka się z nadmiarem informacji, presją czasu i wyników, a także stawia czoła dynamicznym zmianom na rynku i wymaganiom klientów. Dlaczego warto pracować w branży reklamowej? Możesz spotkać interesujących ludzi, realizować duże projekty, codziennie spotykać nowe wyzwania, ciągle się

    Czytaj więcej