Najnowsze komentarze

    „Administracja kupuje kreację i media”

    Przez admin 2 lata agoBrak komentarzy
    Dom  /  Szkolenia  /  „Administracja kupuje kreację i media”

    X piętro PKiN, Collegium Civitas, sala 1027, 9 grudnia (środa) godz. 14:00 – 16:00

    ADRES: plac Defilad 1, 00-901 Warszawa

    • Cel warsztatów

      Uświadomienie słuchaczom podstawowych problemów, z jakimi borykają się pracownicy administracji kupując od agencji pomysły kreatywne oraz powierzchnię reklamową od domów mediowych lub biur reklamy.

    • Program

      1. Ocena jakości propozycji kreatywnych i media planów

      2. Etapy oceniania projektu w procesie produkcji

      3. Jak myśleć o kampaniach społecznych w nieszablonowy sposób?

      4. Efektywne planowanie komunikacji w różnych mediach (własnych, płatnych i

      pozyskanych)

      5. Słownik mediowego eksperta – co to jest GRP, CPP, Reach i inne pojęcia

      mediowe?

    • Korzyści z uczestnictwa

      – znajomość praktycznych kryteriów oceny kreacji i planu mediów w przetargach

      – wydostanie się z pułapki stereotypowego myślenia w kampaniach społecznych

      – strategiczne planowanie komunikacji w różnych mediach (własnych, płatnych i pozyskanych)

    0CZAS SZKOLENIA min.

    Aneta Siejka

    Aneta Siejka

    Manager ds. mediów z doświadczeniem w branży reklamowej od 2004 r. Pracownik wiodących domów mediowych: Starcom Media Vest Group OMD Poland. W swojej dotychczasowej karierze odpowiadałam za wielomilionowe kampanie dla takich klientów jak: The Coca Cola Company, T-Mobile, BZ WBK – Kredyt Bank, Levi’s, Podravka, Rainbow Tours. Pomysłodawca wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach (MediaTrendy, Effie). Inicjatorka kampanii społecznej „Matki 1 Kwartału 2013” Mediowy Ekspert organizacji pozarządowych i administracji publicznej. Trener i wykładowca pięciu uczelni: Warszawska Szkoła Reklamy, Szkoła Mistrzów Reklamy, Collegium Civitas, Uniwersytetu Wrocławskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

    KONTAKT: anetasiejka@mediowyekspert.pl, tel. 502 524 437

    Katarzyna Dragović

    Katarzyna Dragović

    Związana z reklamą od 1993 roku (DMB&B, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, EURO RSCG) na stanowiskach od copywritera do dyrektora kreatywnego. Pracowała dla największych polskich banków, operatorów mobilnych, funduszy emerytalnych i firm międzynarodowych, jak: ING Nationale Nederlanden, Canal+ Cyfra+, Nescafe, Plus GSM, Danone, Citroen, Vichy, Reckitt Benckiser, Unilever, Gillette, KGHM, Algida, Boots, General Motors, Kraft Jacobs Suchard, Master Foods, Tetley, Procter&Gamble, ColaCola, Sterling Health, Commercial Union, a także dla organizacji pozarządowych i administracji publicznej: PARPA, CRZL, MPiPS, MŚ Laureat polskich i międzynarodowych nagród reklamowych. Juror międzynarodowych i polskich konkursów reklamy. Ambasador międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum. Założyciel i dyrektor kreatywny Szkoły Mistrzów Reklamy – jedynej polskiej zawodowej szkoły reklamy.

    UWAGA: lista miejsc ograniczona, obowiązują zapisy przez formularz zgłoszeniowy.

     

    ZAPISZ SIĘ PRZEZ FORMULARZ

    w temacie proszę wpisać „rejestracja na szkolenie”

    [contact-form-7 404 "Not Found"]

     

     

    Kategoria:
      Szkolenia
    ten post podzielali 0 czasy
     100

    Zostaw odpowiedź

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.